090820

jaha då e Liam lämnad på dagis o ja e dö seg, ska iväg till skolan om en stund men ja har ingen ork!! Måste ner på stan innan dess o köpa en barnsits så ja kan cykla med honom!!! *S* Lilla bus va riktigt trött imorse eftersom att han somnade riktigt sent igår kväll!!!

Men nu e d slut för hans del att vara uppe sent om kvällarna då han har sina tider på dagis!! tycker sybd om honom när han e hos den andra delen för då har han helt sjuka tider. från 06.15- 17.30 fan d e juh längre arbetsdagar än va han har!! Och je erbjöd mig att hämta hem honom tidigare men icke sa nicke!! Han ska tydligen behöva vara på dagis så länge, vilket gör mig helt tokig!! men men ja kommer lägga om hans schema dom veckorna han e hos mig!! allt för att han ska slippa vara på dagis så länge!! Gick inge bra vis lämning igår för han vägrade att släppa mig!! sen stor grät han när ja skulle gå!! *stackars lille vän* Men imorse verkade det inte vara några problem alls!! Han såg så glad ut!! haha

Nej nu ska ja göra mig färdig o dra iväg snart!! Orkar ja så ska ja skriva mer ikväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0