090824

ska strax göra mig färdig för att åka ner till familjerätten med C. O gissa om ja e förberred!! =P
sen en annan sak som gjorde mig jävligt förbannad i morse. Jag kom åkandes utanför hans hus ( läs Lägenhet) såå ser ja att C o barnen kommer ut ur trapphuset! Cyklar lite saktare för att se vad som händer!! O va ser ja!! Jo att C sätter in både Liam o Robban i firmabilen UTAN bilbarnstolar!!! Hur fan kan människan göra så??? Han utsätter barnen för fara!!! Givetvis så tände ja till på alla stubiner!! Så nu e ja så förbannad!! O kommer tala om d på mötet om en stund va så säkra!! sen när man frågar varför han gör så, så skyller han på att hans morron inte va som den skulle, vilket meenas med att han försov sig!!! *suck* O då väljer man att sätta barnen utan bilbarnstol för att skynda sig till jobbet!! undrar va den mannen prioriterar!! Nee nu ska ja fixa te mig!! skriver mer ikväll!!!

Kommentarer
Postat av: irmali

Nej de e inte sant!? Hur kan man göra så. Sätta barnen i en bil UTAN barnbilstol. Men herregug! Det är Oaccebtabelt, hur fan kan man göra så? Shit asså. Ja vet inte va jag ska säga, han är ju helt vrickad.

2009-08-24 @ 14:48:17
URL: http://irmalii.blogg.se/
Postat av: susannah

du kanske inte ska vara så sarkastisk .. herregud vissa männsiskor borde skaffa sig ett liv....

2009-08-25 @ 03:50:33
URL: http://sssusannah.blogg.se/
Postat av: susannah

jag menar att jag tycker att hon låter för spydig!

2009-08-27 @ 00:54:28
URL: http://sssusannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0