090829

då har man en sjuk lilleman snart då!! han snorar som bara den!! Vilket ja inte orkar med!! Så nu på kvällen va han inte rolig, ville inte äta alls bara gnällde o gnällde, undrar vart det kommer ifrån!!!??? *ja vet, kan du gissa*

Märks att Lilla Bus varit borta en vecka för han gapar hela tiden! Vilet gör mig tokig!! Ja försöker få honom att prata med små bokstäver, vilket funkar. Som igår så slogs han o höll på bra länge, ja satt mig då ner på knä så ja hamnade i ögonhöjd med Liam o pratade med honom, vet ni va som hände??? Jooo han lyssna o lugna ner sig, så jooo d funkar visst med att prata med barnen o man behöver inte hela tiden höja rösten!! Men tydligen så uppfostrar vi på olika sätt!! få se om Liam följer med mig på fredag, inget bestämt än. Beror juh lite på hur sur o vresig den andra halvan är! =P

Tydligen så har ja fått höra att ja har alkohol problem!! Haha är nog nån annan som ska tänka sig för innan den öppnar käften för du e inte ett dugg bättre själv!! Men du vet det kommer att hoppa upp i bita dig i häcken en vacker dag!!  Allt känns så bra nu!! Ingen kontakt med C whAT SO EVER!  Men han va o sprang där ja bor idag två jävla gånger!! 'suck* Tack för posten hörru!! Mkt vänligt av dig,eller det handlar om rent hyfs! Nej nu ska ja slänga mig i soffan o glo på tv!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0