Inlägg 2

Ja då har vi varit på detta möte idag då!! o inte fan gav d  något mer än att ja e ännu mer förbannad på C. Nu kommer ja till det stadiet i mitt liv då ja inte vill ha någe mer med honom att göra alls över huvudtaget!! så nu from idag kommer ja inte ringa till honom om något!! iaf fram tills att d går att prata med honom!! *suck*

Jaja nog om detta om nån vill veta så får ni allt fråga!! Just nu går tankarna bara runt o ja e helt slut!! Vill lägga mig ner o bara försvinna ett tag!! aldrig mer se denna människa igen!! Nog för att han utsätter Liam för fara!!! o inte minst robban!! Hur e människa kan funka så det fattar inte jag!! Men tack ändå för att du för en gångsskull va ärlig med nått!!! antar att du lusrläser denna blogg men men va mer kan man säga att det gick väl inte riktigt som du förväntat dig va?? Du trodde nog allt att du skulle få lite medhåll från M.O eller hur???

annars så har praktiken startat igen o det blev en lapp dag idag!!! jorde inte så mkt men men d blir säkert bra det med!!

Jisses vad ja saknar Liam.... men han kommer till mig på fredag då ska vi bara busa hela helgen!! Funderar på om ja ska åka upp te mamma eller nått!! Allt för att få komma härifrån!!! Få lite lugn o ro!! Mkt tacksam för d stöd ja får får från en viss person!!! *stort tack* 

nej nu ska ja glida vidare in på FB o leka lite bonde =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0