090828

Ja då har ja äntligen fått tillbaka min lilla bus igen då! *saknat* Vi la oss för att sova o då somnade han i min famn, ka inte minnas sist han gjorde de! Nån gång för typ ett år sen eller nått sånt! Har iaf varit till doktorn idag o kollat lite. Men det är bar att fortsätta. Varit på min praktik i morse, hämtade hem Liam från C då dagis va stängt! Å käkat tacos med trevligt sällis!

Nu har det kommit till min kännedom att det snokas runt en hel del i min blogg från folk ja absolut inte vill ha ett skit med att göra! Men tydligen så finner dom någe spännande att läsa eftersom att det pratas vidare om d! *suck* Meningen med att skriva blogg ä väl att man ska kunna lätta på sina tankar o funderingar, kanske spy lite galla o sånt! eller har ja fel?? Men eftersom att det nu inte går eftersom att personer som inte har med mitt liv att göra ska lusläsa min blogg dagligen så får ja väl börja lösen skydda denna oxå!! Jisses undrar vem eller  vilka som e paranoida?? Ja inte e d då ja inte!! För ja försöker hålla huvudet kallt nu! Har lixom fått nog!! Nu ska här utrotas (läs rensas) bland bekanta! Orkar inte ha med folk att göra längre, iaf folk som gör en jävla massa antaganden!!! Och e enkelspåriga! *suck*

För er som e nyfikna så har ja sagt upp all kontakt med C! Idqg fick ja nog av allt skit!! sen så e d väldigt gnälligt till min familj!! Men men nu står ja med fötterna på jorden o tänker inte ta mer skit från nån o speciellt inte från  DIG!!  så är det någon som tänker ta åt sig so fine by me!! skiter i vilket! Har af kommit fram till att många folk i min närhet e så fulla med skit!! Okej ja har väl kanske inte heller alltid haft rent mjöl i påsen men nu e d fan nog!!! Dra åt helvete med er ni som ska snoka o snacka vidare! Men ja har mina aningar om vem som eller vilka som snokar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0