090903

Nu jävlar har bägaren runnit över för sista gången!!
Liam blev biten i ansiktet utav Ben idag ( Ben i Cs nya tjejs hund). Vilket gjorde mig rasande!! Så nu e ja o pappan osams som fan!! för det va juh int så farligt!! *usch* Aja nån som vill höra allt får la kommentera då!!

Har jobbar idag iaf så snart ska ja hoppa i säng igen för att sova ska juh jobba i morn med!!

Måndagen blir d till att ringa en massa samtal!! Nu har ja fått nog!! Fan ska inte behöva oroa mig för att skicka iväg mitt barn till den andra hälften!! faaan








Mammas underbara älskling



Kommentarer
Postat av: Anonym

En hund som biter...oavsett anledning ska enligt lag avlivas...så stå på dig.

(Förmodligen vill du inte höra det från mig men jag tycker trots allt din reaktion är befogad, ens barn är ens allt.) // Ellen

2009-10-04 @ 21:22:58
Postat av: Malin

Usch Sandra! Du verkar inte ha haft det lätt på sistone! Hoppas att det snart vänder för dig! Blev han biten rejält så ni fick åka till sjukhuset också eller?

2009-10-06 @ 12:20:12
URL: http://malinmossberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0