Livet blir inte alltid som man tänkt sig!

hmmm igår fick ja ett otrevligt samtal från min bror rörande en person som funnits i vårat liv i många år! Han e cancer sjuk o kommer förmodligen att lämna oss till påsk om han ens klarar d så länge! cancerna har tydligen spridit sig i hans kropp till en massa organ! Denna man har varit med i mitt liv sen ja va ca 12 år, varit den pappa ja aldrig fick chans att ha ett liv med! X tog den biten o hjälpte mig o mina syskon i tider då vi alla hade det jobbigt! visst alla gånger va d inte snälla saker som kom ut ur honom men ändå han va som våran pappa o ja tror att mina små syskon känner desamma!! vi har iaf lovat varandra att åka upp till Sthlm och besöka honom!!
Klumpen växer i magen!! Faaan inte en sak till att må skit över!! Fan va livet e skört asså!! säger bara att ja hoppas att X slipper lida inte för att ja tror att han inte kommer att göra det men man kan alltid hoppas!! Du ska veta att d e många som tänker på dig nu X!!! vi lider med dig!! du har gjort mkt bra i dina dagar!! Tårarna rinner ner för kinderna när ja tänker på hur du nu ska må!!! * skickar massor med kramar till dig*

Annars har d varit en piss dag massor med skit men men d blir nog bra!!

finns en speciell kille i mina tankar! J.B.A du vet vem du e!! Men ja vet inte hur ja ska våga mer?? Känns som att allt gått för fort fram. Känns som att d e nått vi båda kommer ångra!! men men d blir nog bra i slut ändan!!

MR X vi tänker på dig!! Du finns i våra tankar nu o fram tills den dagen du bestämmer dig för att lämna denna plats! För att få vila i frid!!


till mina andra syskon!! Måtte vi nu hålla ihop mer än vi gjort tidigare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0