090920

Helt seriöst va fan e folks jävla problem?? setat bra länge i telefon men en kompis som e totalt jävla förstörd! Tack vare klantinga människor eller ska ska ja säga människa!! Totalt jävla korkad om ja får säga mitt!! snacka om att sabba min kväll oxå!! Pga att ja blir förbannad på folk som inte vet något utan som bara öppnar käften inför andra o haspar ur sig saker som kanske inte e så passande när det är andra runt om kring!! *jävla pucko* så nu e ja på krigstigen o kommer att häva ur mig saker nästa gång personen som inte kunde hålla käften ringer!! Sen ska en annna få sig en känga oxå!! totalt trött på allt!! Fan se till att komma i från allt o alla just nu!! E så less!! även på folk ja normalt tycker om!! Ahhhhh ja blir fan knäpp! sen även på min sons pappa, han gör så att ja emellan åt får hjärnblödning!!! Men men honom tänker ja lägga minst tid på eftersom att ja vet att d stör honom!

Iaf har haft en bra dag!! Haft massor att göra men känns som att ja inte gjort d ja skulle ändå!! Va iaf på fest eller vad man ska säga!! blev lite på lyset men mådde bra imorse trots allt!!

Hade en jätte trevligt torsdags kväll iaf!!! Hamnade hemma hos MR H ( mr H har ett namn men d tänker ja inte skriva ut). ringde mig vid åtta å frågade om ja hade tid att träffas o visst hade ja d!! =P Han hämtade upp mig o det slutade med att vi hamnade hemma där! Fan  så mysigt d va!! Synd bara att d va sååå mörkt!! haha men väl där så satt vi oss i soffan o bara snacka o så! sen blev ja så seg att ja faktiskt tog mig in till sängen o typ somnade där!! Vaknade iaf av att han ligger där o håller om mig!! *S* Sen bad ja honom att köa hem mig på natten för ja visste att han skulle upp o jobba på fredagen!! Hihi men d va en sån mysig kväll!!

Guuud nej nu ska ja krypa ner i sängen tror ja bestämt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0