12 år sedan lämnade du oss tre!

Jaha 12 år dag sen pappa gick bort!! Saknaden e enorm och tiden har bara runnit iväg. Kan vissa dagar bara känna att det va nyligen som ja fick beskedet att pappa gått bort!! än idag kan ja känna avsky för det han gjorde mot mig o mina syskon, känna avsky för att han aldrig kommer att få träffa sitt barnbarn Liam. Men tiden läker sår säger dom, men vet inte om ja någonsin kommer att bli läkt när det gäller detta!! Saknar dig massor PAPPA!! Du kommer alltid vara saknad och älskad!! R.I.P PAPPA!!  Jag älskar dig!! ♥

Annars så är allt bara bra!! Lite smått nykär men det blir nog bra ska du se!! =P BAra en sak som e jobbig, du bor såååå långt bort!! tur att man nu har ytterligare en bra anledning att komma bort från denna stad!! =P
Bara tanken på denna person gör mig helt galen!! hihi så perfekt så underbart!! dags att slänga ut det gamla o ta hand om det nya!! Underbar känsla!! Har aldrig känt så här förut juh! Pirrar i hela kroppen o vill inge annat än o träffa dig!! Men stoppa pressarna, nu ska det ta det ltas det lugnt o fint, tänker inte springa in i nått med tanke på att Liam går först!! tänker inte göra saken jobbigare för honom eftersom att det redan hänt en stor förändring i hans liv!! Inte från min sida utan från den andra i detta!! inga namn nämda men men... Omg kan verkligen inte sluta tänka på dig!! Är det nu man e nykär eller?? =P

Skönt att mamma e bättre iaf!! Blev juh orolig som faen!! Tydligen så har min store bror fått svin influensan!! inte bra!! Krya på dig bror!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0