090901

Ja guuud va kul att mina besökare bara ökar o ökar =P

annars händer d inte så mkt. Har juh liam denna vecka så det är väl det enda som e bra haha. E på pissigt humör o vill ba att hela världen ska försvinna så ja slipper se alla, ja förutom Liam! han e så gos plutt. *S* Som ifag satt han o sa att han bara ville vara med mamma! ( läs mig) och att han hade roligt hos mig, eftersom att ja inte vet vad som försigår hos den andra föräldern så utgår ja från noll o gör en massa kul med honom!! Iaf nästa fredag blire cirkus för mig, liam, robban o helene.

Här e d tyst som fan alla sover, alltid lika kul!!! Nu vill ja bara att d ska  bli december så ja e klar med skolan å får flytta från d här!!! Mår bara dåligt o vara nära en viss person!!! Aja e huvudet dumt får kroppen lida!!!

Nee  om man skulle ta o glo på tv en sväng innan man ska sova så kanske d kan bli bra nån gång!! E trött som fan o kommer nog sova gott när ja väl somnar!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0