20101212

Livet som ensamtående mamma är inte lätt nu i juletider! De ska handlas så fruktansvärt mkt julklappar både stora som små, dyra som billiga! Ja va ska man säga?? Jag vill oxå självklart kunna köpa dyra julklappar till mina barn, men min ekonomi tillåter de inte för fem öre! Vilket gör mig fruktansvärt mkt, gråter emellan åt för ja känner mig så kass som inte ens har pengar till min son o dotter så att dom kan få julklappar :(

Ja vill kunna köpa ett nintendo wii till liam men nej de får lov att bli annat! =( men har sagt att ja ska spara så att han får ett, de e mitt mål!! Vill kunna ge båda barnen allt dom vill ha!!

Många kvällar har ja gråtit o känt mig värdelös som inte har pengar, har till o med avbrutit min mamma ledighet för att gå ut o jobba så ja kan få in några x-tra kronor, allt känns hopplöst! vet inte vad jag ska ta mig till?? Men iaf har ett par hundralappar till övers så imorn blire stan o handla lite klappar till mina små ♥!!!

Liam har iaf fått en box med turtles filmer som han förhoppningsvis kommer att älska!! *mamma hoppas* o sen kommer han väl få en massa paket från mormor, morfar, gammelfarmor o farfar. Hoppas iaf att ja kan göra julen till en bra tid för dom!!! Men i mitt mamma hjärta e ja sönderslagen av oro, förtvivlan, och ja gud vet vad!! :(



♥Liam & Moa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0