100122

aldrig har ja varit så lessen som ja e just nu!! Lämnade Liam till C idag! vill inte att han ska vara borta en vecka, vill juh ha honom hos mig jämt! Mitt liv funkar inte utan honom!<3 tårarna rinner ner för kinderna o ögonen e totalt jävla svullna! Faaaan att det ska vara så att man jämt ska behöva lida! Kan det aldrig få vara bra? den frågan har ja ställt mig nu ett par gånger nu men får aldrig nån tumme på det. hmmmm men men det är bara att räkna dagar nu tills han kommer tillbaka, då ska ja hitt på nått skoj med honom.. Gaaaah ja blir galen.

 ♥ mitt hjärta!

Annars så är väl allt helt okej! går i en massa tankar nu som ja verkligen måste ta itu med på måndag!! Vill inte men ja måste! ska till o med bli bättre på att blogga. Men sen man kom in på den där facebook så har man juh inte tid med annat haha!! Usch det e farligt det där! beroende framkallande till 1000.. :P
Nej nu ska ja dona lite här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0