100613

fan tiden bar rinner iväg! Liam har hunnit blivit 3 år, alltså han e ingen bebis längre! hihi men de kommer han alltid att vara i mina ögon! nejdå är så kul att se hur han nu blir allt mer självständig o kommer fram till saker o ting! Han e inge annat än´underbar den lille herren! <3 utan honom e allt meningslöst!! Hela mitt liv går ut på Liam, o e överlycklig över att han honom i mit liv!

Hatar veckorna ja e barnledig, blir så tyst o tomt utan honom. Men men snart blire fredag igen så då kommer han igen hihi men tills dess ska de jobbas o slitas lite granna. de e bra för då går dagarna fort! hihi



Min älskade lilleman, du får mig att må bra o le! <3

som sagt e fortfarande singel sen 1 år tillbaka nu! Fast ska ja vara ärlig så e de rätt skönt men visst saknar man nått att sova bredvid o mysa med!
Fan tiden har gått fort som fan! undrar va den tagit vägen?? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0